♥ Nasi Obserwatorzy ♥

czwartek, 30 sierpnia 2012

Metamorfoza nr.1 Vikula5

Dziś zaczynamy rozdział Metamorfoz :)
Makijaż:


Przed:Makijaż delikatny zrobiony farbami białymi. Trochę tuszu do rzęs bez szminki to mi się podobało bo nie jest tu potrzebna maż ładny kolor ust :) Włosy ścięte na krótko z grzywką na bok podkreślają kształt twarzy, spodobały mi się :) Bez biżuterii. Tylko nos by mógłby być inny.
Ocena : 8/10

Po:Makijaż został zrobiony przy użyciu fioletowej i białej farby. Było dość ciężko bo nie było cieni do powiek tylko farby. Użyłam również tuszu do rzęs i eye-liner żeby trochę podkreślić oczy. Na usta nie dodawałam żadach szminek bo moim zdaniem maja ładny kolor, ale za to użyłam trochę błyszczku. Te włosy też są obcięte na krótko i też podkreślają kształt twarzy, lecz grzywka jest po obu stronach. Również bez biżuterii.

Strój:
Przed:Bardzo ładnie dobrałaś kolory. Dobrze ze sobą współgrają, są bardzo delikatne i mają ciepłe barwy. Dodatki pasują ze sobą idealnie ale dodałabym bransoletkę. 
7,5/10p.


Po: Ta stylizacja jest bardziej na imprezę. Połączyłam różowa bluzkę obcisłymi spodniami.Bluzka jest całkiem ładna i udało mi się znaleźć kilka ładnych dodatkowych. :)

Razem uzbierałaś 15,5p.
Podoba się ?
Które lepsze przed czy po czekam na komentarze


5 komentarzy:

Brzoskiwnka pisze...

Nawet,nawet :)

Maggie pisze...

Barziej podoba mi się ubiór po :)

Maggie pisze...

Hermionapotter3

Anonimowy pisze...

Dziękuje :)Jednak nie mam jeszcze tej fryzurki, jest ona on 57 poziomu, a ja mam dopiero 38 :c

Anonimowy pisze...

Dużo lepiej przed