♥ Nasi Obserwatorzy ♥

niedziela, 12 sierpnia 2012

Reklama Darmoowa


Na stardoll nazywam się Hermionapotter3. (Nie! Nie lubię bliznowatego! Jak mogłaś coś takiego pomyśleć!). Bardzo lubię bawić się grafiką, w przyszłości chciałabym zostać programistką. Na razie jednak jestem nastolatką i całe szczęście!

Od dziś postanowiłam założyć mały „biznesik”. Mianowicie projektuję loga i obrazki do blogów o tematyce stardollowej – jakie tylko chcesz! Twoje logo będzie jedyne w swoim rodzaju, masz
100%-ową gwarancję oryginalności! Wszystkie grafiki wykonuję sama, ty musisz tylko odpowiednio umalować lalkę, która ma wystąpić w logo! W innych kwestiach uzgadniam wszystko z osobą zainteresowaną!

Wykonanie loga na twój blog kosztuje 100sm / 10sd  NIE! Specjalna promocja trwająca do 16.08.2012 roku trwa! Teraz tylko 80 sm / 8 sd! 

Logo na blogu – Stardocholiczki.blogpsot.com – również jest moim dziełem.


KONTAKT: Moja księga gości na stardoll (nick: Hermionapotter3), gg – 37725217.


Oto jedno z zaprojektowanych przeze mnie log:


Brak komentarzy: