♥ Nasi Obserwatorzy ♥

niedziela, 16 września 2012

Kampania :)

SylwiOrange już zrobiła kampanie. Więc ja też postanowiłam zrobić swoją. Zapewne zapytacie co zrobie jeśli zostane administratorką... Wow, czuje się jak na konkursie Miss Świata kiedy pytają się co byś zrobiła gdybyś mogła, a one odpowiadają że zaprowadziłaby pokój na świecie :) Ale ja nie jestem taka, ze obiecuje coś żeby wygrać. O nie! Jeśli wygram to będzie mój przełom, że tak powiem. Oczywiście mam trudną konkurencje :D Ale na pewno nie zmienię swojego nastawienia do bloga i Sylwi jeśli przegram. Będę dalej pisać na blogu itp. No, ale przejdźmy do rzeczy... Co zmienię na blogu jeśli wygram? Może ja wymienię po kolei:
- wprowadzę nowy dział pod tytułem ,,Pojedynki Pań". O co chodzi? No więc w każdym tygodniu wezmę do pojedynku 5 dollek, które będą walczyć o tytuł ,,Królowej tygodnia". Oczywiście wy będziecie głosować. A Królowa dostanie 10sd :)
- Na pewno będzie więcej moich i Julki stylizacji i metamorfoz ponieważ teraz jest bardzo mało i za to przepraszam :)
- Postaram się zrobić więcej MK bo loterii jest już całkiem sporo
-  Będzie dużo konkursów w którym będziecie mogli wykazać się inwencją i wyobraźnią
I co jeszcze? Sama nie wiem. Hm.... NO TAK! Jak wygram to też tak jak Sylwia zrobie loterie. To będzie taka MEGA loteria, OGROMNA!!!!!. Postaram się,żeby było ponad 50 różnych rzeczy. Tylko nie myślcie, ze was przekupuje. Bo ja tak samo jak Sylwia robię to DLA WAS! Bo tylko wy się tu liczycie :) No to chyba tyle. Więc głosujcie. Ja tak czy siak tu zostanę i dalej będę robić wszystko co w mojej mocy, żeby ten blog był najlepszy. Niezależnie od tego kogo wybierzecie.



XoXo

patka4512 ;)