♥ Nasi Obserwatorzy ♥

środa, 12 września 2012

Kurs makijażu według Patki

Postanowiłam pokazać wam mój sposób malowania się. Maluje się tak praktycznie zawsze, używając oczywiście różnych kolorów. Kto wie, może uda mi się pomóc komuś komu makijaż nie wychodzi za dobrze.


 Brzydko bez makijażu prawda?
Nałożyłam cienie dość wysoko, ale uważałam, żeby nie przesadzić. Przejechałam cieniami kilka razu żeby kolor był bardziej wyrazisty. 
W kącikach oczu dałam inny kolor, który całkiem fajnie współgra z poprzednim.

Dodałam czarną maskarę. Już wiecie czemu zrobiłam ,,wysoki" makijaż. Gdybym zrobiła nisko nie byłoby go widać. A tak jest w sam raz.
Dodałam brzoskwiniową szminkę, która pasuje do cieni.

Dla uzupełnienia pomalowałam usta błyszczykiem.
 I na koniec różowy puder na policzki

Makijaż kosztuje całkiem sporo, ponieważ ten błyszczyk jest z LUXE ale jeśli ktoś ma darmowy błyszczyk nie wyda więcej niż 30sd.
I co myślicie? Podoba wam się?

XoXo

patka4512 ;)


Brak komentarzy: