♥ Nasi Obserwatorzy ♥

niedziela, 30 września 2012

Metamorfoza na życzenie-missAmela1

Przeglądając ubrania w starbazarku missAmela1 poprosiła mnie na czacie o metamorfozę. Oczywiście zgodziłam się.
Przed:
Nie wiem po co przyczepiałaś te sztuczne włosy. Zupełnie nie pasują, kapelusz też. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że masz,, trzy warstwy na głowie". Do tego nie pasują tutaj albo słuchawki, albo narzutka. Poza tym nie mam zastrzeżeń. 4/10
Po: Ściągnęłam sztuczne włosy i kapelusz. Zmieniłam koszulkę,  żakiet i torebkę. Niestety nie masz zbyt dużo ubrań i nie miałam z czego wybierać... . Myślę, że wygląda to lepiej. 6,5/10
Przed:
Niespecjalnie przekonują mnie te włosy. Mają jakoś dziwnie pomalowane pasemka. Nierówny makijaż. Nie nawidzę tych doczepianej do oczu biżuterii, a poza tym nie pasuje. 5/10
Po:
Zmieniłam włosy, ponieważ tamte mi się nie podobają. Masz tylko jeden cień do powiek i to jeszcze czerwony, który by tutaj nie pasował. Pomalowałam oczy E-Linerem i maskarą. Gdybyś miała błyszczyk pomalowałabym nim usta, a że nie masz delikatnie pomalowałam szminką. 8/10


Razem uzyskałaś 9/20 pkt. Może dlatego, że masz mało ubrań, biżuterii i kosmetyków ? Bardziej podoba wam się przed czy po ?


Brak komentarzy: