♥ Nasi Obserwatorzy ♥

wtorek, 25 września 2012

przegląd Starplazy #1

Dzisiaj wróciłam ze szkoły o 12:35, ale post dlatego tak późno, bo musiałam jeszcze jechać do szpitala, do chirurga na ściąganie szwów, ale to długa historia ;). Przejdźmy więc do rzeczy.
Zacznijmy od sklepu Killah.  Wiele ubrań w tym sklepie mi się podoba, jednak niestety wszystkie rzeczy są  za Stardollary. Niektóry ceny są bardzo zawyżone przez adminów, jednak wiele rzeczy wartych jest swojej ceny.
A oto i moi faworyci :



1. Bluzeczka w kwiatki
Prosta bluzeczka, a jednak dodana jako bluzka do ciekawej spódnicy, torebki, sandałków i sweterka - lub nie - wygląda bardzo dziewczęco i świeżo.
Cena: 13 stardollarów < !!!!!! >
2. Kremowy żakiet
Hmmm.... Sama nie wiem, co mnie w nim zauroczyło. Może to ten kolor...? Nie wiem.
Cena; 18 sd.
3. Biały sweterek.
Jest po prostu piękny.! W realnym świecie uwielbiam rękawy 3/4 . Pasuje do bardzo wielu stylizacji- oczywiście delikatnych i kobiecych.
Cena: 12 sd < jak na Killah to niedużo >
4.Apaszka.
Uwielbiam apaszki i bandanki na Stardoll i w realnym świecie. Świetnie urozmaicają strój.
Cena: 6 sd.
5. Czarna sukienka.
Wszystko w tej sukience mi się podoba. :D
Cena: 20 sd.
6. Czarne buty.
Świetnie komponują się z rybaczkami, spodniami 7/8, spodenkami, jeansami długimi , spódniczkami i sukienkami, takimi jak ta wyżej opisana ^^^^ oraz bardziej lub mniej eleganckimi.
Cena: 10 sd.
7.Sandałki i naszyjnik.
Wszystkie 3 rzeczy świetnie urozmaicą strój. Czerwone sandałki są genialne.
Cena:
5sd
12sd
7sd.
8.Torba
pasuje do wielu rzeczy- od długich jeansów po spódniczki.
Cena: 14 sd.

Jak podoba się wam post.? ;)

2 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Z rzeczy, które tu umieściłaś podoba mi się tylko biały sweter i kremowa kurtka ;)

YourRockMusic12

anula-101 pisze...

bardzo fajna bluzka i obie kurteczki
niqua_