♥ Nasi Obserwatorzy ♥

sobota, 22 września 2012

Stylizacja hb

Stylizacja składa się głównie z HB. Kierowałam się kolorami niebieskim, czarnym i różowym. Pojawił się też fioletowy. Dodałam też żakiet z LE, którego niestety już nie ma ... Zamiast niego można dodać jakiś inny sweterek lub kurteczkę. Postanowiłam dodać zwykłą, prostą  torebkę. (Na moją twarz nie patrzcie ; D ).
(od razu przepraszam za jakość screena, ale mam małe problemy techniczne) . Kliknijcie na screena.
Podsumowanie :
- Out Shine Jacket-LE-150 sd ( wyprzedane) Żakiet
-Hot buys striped skirt-It Girls-17sd Spódniczka
-Hot buys Denim Corset Top-RIO-20sd Gorset
-Hot buys zebra heels- RIO-12sd Buty
-Quitted purse-It Girls-72sm  Torebka

Ogółem 199sd 72sm. Bez żakietu LE 49sd 72 sm.
Podoba się stylizacja ? ;] .




Brak komentarzy: