♥ Nasi Obserwatorzy ♥

piątek, 14 września 2012

Stylizacja pd tytułem ,,Szyk i elegancja"

Dzisiejsza stylizacje, która ma odzwierciedlać i szyk, i elegancje. Chociaż tego się pewnie domyśliliście z nagłówka :) No ale do rzeczy:

STYLIZACJA PATKI
Wykorzystałam tu niebieską sukienkę, która była chyba darmówką i kurteczkę z Archive. No i oczywiście dodatki. Mi się stylizacja podoba i uważam, że pasuje do głównego tematu. na początku zastanawiałam się czy, aby ta kurteczka pasuje, ale jednak stwierdziłam, że nie trzeba mieć takich ,,sztywnych" ubrań, żeby wyglądać szykownie. Nie wiedziałam jakiej torebki użyć, więc użyłam tej.

STYLIZACJA JULKI

Ja mam dla was w takim wydaniu szyk i elegancje, trochę innym niż patka4512. Dla mnie to jest śliczna kombinacja i nadaje się na każdą uroczystość. Ten top się idealnie komponuje z tą spódnicą i do tego jeszcze zaostrzają to ostre platformy. Cudo!!

I co myślicie? Podoba wam się?

Brak komentarzy: