♥ Nasi Obserwatorzy ♥

czwartek, 13 września 2012

Stylizacja z ubraniem z nowego sklepu

Dzisiejsza stylizacja będzie zawierać jeden element z nowego sklepu Millionare Mansion. Co prawda sklep jest już w starplazie kilka dni, ale stylizacja została zrobiona dopiero teraz. No mniejsza z tym.

STYLIZACJA PATKI
Muszę powiedzieć, że nie łatwo było zrobić jakąś stylizacje. Zacznijmy od tego, że ubrania są tam nie za ładne. Ale w końcu po namyśle zdecydowałam się wziąć te beżowe body w zeberkę. Użyłam ich jako bluzki. Myślę, że udało mi się wybrnąć z sytuacji i stylizacja wyszła mi całkiem OK. 

STYLIZACJA JULKI


Sorry ze stylizacja jest z starplazy ale nie posiadałam żadnego ubrania z tego sklepu.Ale już do rzeczy. Do stylizacji wybrałam ten sam kostium co Patka tylko w innym wydaniu, oceńcie który prezentuje się lepiej!!



Brak komentarzy: