♥ Nasi Obserwatorzy ♥

środa, 31 października 2012

Decyzja.

I tak nikt tego nie przeczyta , ale nie chcę odchodzić bez pożegnania.
Tak więc, kończę moją przygodę z blogiem. Dlaczego,pisałam w ostatnim poście. Już niedługo będziecie mogli mnie spotkać na wielu innych blogach :)
Dziękuję właścicielce za szansę pisania tutaj, ekipie za miłą atmosferę.
Jeśli ktoś lubi moje metamorfozy,wchodzcie na mój profil na stardoll - sweetasna3 , tam będą regularnie wypisywane blogi, na których pisze. zapraszam :)

No to ... pa :*

4 komentarze:

Izka123 pisze...

kochana ja to przeczytam. To że mało osób pisze na blogu nie jest to powód żeby z niego odchodzić. Blog ten jest naprawdę fajny myślę że dzięki tej loterii zyskacie dużo obserwatorów i może to być jeden z lepszych blogów o stardoll. Mam nadzieję że nie podejmujesz tej decyzji pochopnie. Pamiętaj nie przejmuj się tym czy ktoś pisze czy nie. Jest wiele takich blogów i do tej pory istnieją chociaż mają po 1 komentarzu do posta
Przemyśl jeszcze raz tę decyzje ;)
Izabelwika

Anonimowy pisze...

Dziękujemy za miłe słowa Izabelawika. Fajnie, że chociaż jedna osoba jest tym zainteresowana. ; ) . Też mam nadzięję, że dzięki tej loterii będzie chociaż 100 obserwatorów. Mi nie zależy, tak bardzo na obserwatorach, jak na komentarzach. Myślę, że to bezsens mieć 200 obserwatorów i 10 komentarzy... Ale to moje zdanie . ; D . Pozdrawiam . ; ].

Sylwiorange

sweetasna3 pisze...

Hmm... Bardzo cchiałabym nadal pisać na blogu, ale... Nikt się nie zgłaszał do metamorfoz itd. Nie wiem co miałabym robić zamiast tego. Pomyślę, ale na prawdę nie wiem...
sweetasna3

olunia1401 pisze...

Ooo... :(

olunia1401