♥ Nasi Obserwatorzy ♥

sobota, 6 października 2012

Metamorfoza 1kw

Kolejna dziś metamorfoza, tym razem 1kw.

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie.!!! Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to źle położone włosy i okropna czapka, z której wystają włosy ( przepraszam za powtórzenia ) . Bransoletka jest do wyrzucenia. Jedyne, co ostatecznie może zostać to połączenie butów, jednak widziałam już wiele takich na stardoll. Proponuję zostawienie butów i zrobienie stylizacji jeszcze raz.
Ocena: 2/5

Uwielbiam tą spódniczkę. Zrobiłam całkiem inną stylizację, niż miałaś wcześniej. Jednak zabrakło mi u Ciebie w szafie kopertówki np. beżowej lub białej.


Nie lubię tych włosów, szczególnie gdy są źle ,,założone''. Makijaż wyjątkowy nie jest, jednak równy. Policzki źle pomalowane.


Starałam się, aby makijaż pasował do stylizacji po. 

Co myślicie.? Lepiej przed czy po.?




2 komentarze:

Izka123 pisze...

moim zdaniem lepiej po chociaż strój w przed nie był taki zły
Izabelwika

anula-101 pisze...

strój lepszy po ale przed makijaż lepszy
niqua_