♥ Nasi Obserwatorzy ♥

sobota, 6 października 2012

Metamorfoza MissGirls150

Dzisiaj zrobię metamorfozę MissGirls150.

Nie mam zastrzeżeń. Genialna stylizacja, uwielbiam połączenie złota z czernią. Tylko coś tutaj mnie te włosy ,,gryzą''... ale to już szczegół :)
Ocena:5/5

Miałaś tak dużo ubrań, że nie wiedziałam na jakie się zdecydować.
 Myślę, że nie jest źle. :)

Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy twarz Twojej dollki z bliska , pomyślałam ,,WOW'' . Tutaj wszystko do siebie pasuje. Jest po prostu GENIALNIE.! Nie specjalnie przepadam za tymi włosami, ale tutaj wyglądają tak, że mogę je polubić :)

Użyłam tylko 2 cieni. Nie jestem fanką kolczyków, wisiorków, łańcuszków, itp. na Stardoll, więc nic nie dodałam. Jak widać zmieniłam kolor włosów.

Jak Wam się podoba metamorfoza .? :)


3 komentarze:

Nasty Rose pisze...

dziękuję, mi się podoba :)

YourRockMusic12 pisze...

Znacznie lepiej po ;)

YourRockMusic12

anula-101 pisze...

po dużo lepsze
niqua_